.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
13 ابان شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی است .
اسماعیلی از ۱۳ آبان به عنوان شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: انقلاب اسلامی ماهیت ضد استکباری دارد.
13 ابان شناسنامه و هویت انقلاب اسلامی است .

به گزارش شمال نیوز، محمد مهدی اسلامی عصر جمعه در جمع مسئولان شهرستان رامسر با گرامیداشت روز ۱۳ آبان از آن به عنوان شناسنامه انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: تبعید حضرت امام راحل یک ماهیت ضد استکباری و ضد آمریکایی دارد.

وی با اظهار اینکه برخی از افراد مطرح می‌کنند تا انقلاب اسلامی بحثی از استکبارستیزی و دشمنی با آمریکا نبود و این ادبیات پس از پیروزی انقلاب مطرح شد، آن را ناآگاهانه دانست و گفت: حضرت امام راحل به دلیل مخالفت با مصونیت مستشاران آمریکایی از کشور تبعید شد و سخنان حضرت امام راحل به عنوان مرجع دینی امری مهم است و بار‌ها از عظمت ایران سخن گفتند.

وی یادآور شد: حضرت امام راحل در دفاع از هویت و منافع ملی ایران سخن گفتند و این مسائل از نظر مرجعیت دینی بی نظیر به شمار می‌رود و ۱۳ آبان ۵۷ روز دانش آموزان است که مظلومانه جلوی دانشگاه تهران به دست عمال مزدور پهلوی به شهادت رسیدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را دیگر مناسبت ۱۳ آبان بیان کرد و گفت: آمریکا هرجا سفارتخانه دارد آن را به مرکزی برای توطئه علیه ملت‌های استفاده کردند و امروز نیز گرفتار توطئه آمریکایی‌ها هستیم.

اسماعیلی ادامه داد: امروز آمریکایی‌ها تروریسم آمریکایی راه انداختند و با تحریف، دروغ و جعل اتحاد ملی را هدف گرفتند و دنبال ایجاد انشقاق در صفوف ملت ایران هستند و می‌خواهند مردم را مقابل هم قرار دهند و دودستگی و دوقطبی ایجاد کنند.

وی افزود: آنان در تلاش هستند آرامش کشور را برهم زنند و به آمال طولانی مدت و ایجاد منطقه و خاورمیانه جدید برسند و خاورمیانه جدید به معنای تولد دولت‌های جدید و تجزیه کامل منطقه است.

وی تصریح کرد: خواب آمریکایی‌ها هیچ وقت در ایران تعبیر نمی‌شود و درپی برهم زدن آرامش زیادی منطقه هستند و رهبری حکیم و بیدار و امت پای کار ۴۳ برنامه‌های آن‌ها را برملا کرده است و انشالله به انزاوا و سقوط ابدی خواهند رسید.

 
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.156 seconds.